خرید کردن هر یک از محصولات گروه صنعتی AGH به منزله ی پذیرفتن شرایط و قوانین زیر می باشد:
1. نحوه ارائه پشتیبانی
پشتیبانی گروه صنعتی AGH برای محصولات غیر رایگان بوده و تمامی نرم افزار ها ،دیتاپرتال ها و آموزش های داخل سایت را در بر می گیرد. لازم به ذکر است در صورتی که با ایجاد تغییرات نادرست در ویندوز مثلا نصب نسخه های متفرقه Eplan همزمان با نصب نسخه های اصلی ، مشکلی برای نرم افزار ها ایجاد شود، حل این مشکلات بر عهده پشتیبانی نمی باشد.
بسیاری از محصولات سازنده خارجی دارند و برای حل بعضی از مشکلات زیر ساختی باید با سازنده مکاتبه انجام شود تا از طرف خود سازنده تغییرات در آپدیت جدید محصولات انجام شود و و ارائه گردد. اما بسیاری مشکلات از طریق کارشناسان گروه صنعتی AGH قابل حل خواهد بود و ما در نهایت تلاش کاربران سایت را یاری خواهیم کرد تا مشکلات احتمالی را مرتفع کنند.
لازم به ذکر است که محصولت ارائه شده بر اساس محدودیت تعداد کاربر آن قابل استفاده است و برای محصولات بدون محدودیت کاربر می توان از بدون توجه به این محدودیت بهره برد.
پشتیبانی گروه صنعتی AGH متشکل از متخصصان دوره دیده و با مسئولیت بوده و کارشناسان ما همه تلاش خود را به منظور رفع مشکلات کاربران سایت گروه صنعتی AGH را در همه مراحل به کار میگیرند ولی لازم به ذکر است از ارائه خدمات پشتیبانی به کاربرانی که احترام را حفظ نمی کنند معذوریم و حساب کاربری آنها مسدود می گردد.
تبصره 3 : در صورتی که محصولی باگ ساختاری داشته باشد باید توسط سازنده حل شود ، در صورتی که کاربری زمان کافی برای حل مشکلات از سمت سازنده را ندارد ( به دلیل تفاوت زمانی کشور ایران با سایر کشور ها چندین روز زمان می برد ) مسئولیتی بر عهده ایپلن سنتر نمی باشد.
تبصره 4 : مدت زمان پشتیبانی برای هر محصول ارائه شده تا یکسال پس از تاریخ خرید می باشد و پس از آن برای تمدید پشتیبانی لازم است مجدد محصول خریداری شود.
تبصره 5 : پشتیبانی نرم افزار های موجود در سایت در صورتی که با ورژن ویندوز مربوطه سازگاری مناسبی نداشته باشد ، برعهده ایپلن سنتر نبوده و می بایست ویندوز تعویض گردد.
تبصره 6 : با توجه به موضوعات مربوط به تحريم و قوانين کپي رايت چنانچه دسترسي به ديتاپرتال آنلاين توسط شرکت سازنده مسدود گردد. ايپلن سنتر متعهد است که بلافاصله دسترسي کاربر را به تمامي ديتاپرتال هاي آفلاين بدون پرداخت هزينه اضافي فراهم نمايد.
2- محصولات گروه ایپلن سنتر
بسیاری از محصولات ایپلن سنترخارجی هستند و توسط گروه ایپلن سنتر بومی سازی شده اند. محصولاتی که از وبسایت های خارجی با ارز خارجی خریداری شده اند با توجه به gpl بودن لایسنس ها امکان فعال سازی ندارند زیرا زمان خرید یک محصول خارجی تنها یک لایسنس دریافت می گردد و آن هم برای بومی سازی مصرف شده است. بنابرین آپدیت ها و پشتیبانی نرم افزار ها توسط ایپلن سنتر انجام می گیرد و در زمان انتشار آپدیت های جدید کاربران می توانند به پنل کاربری خود مراجعه نموده و آپدیت را دریافت کنند.
دوره های آموزشی شامل بروزرسانی رایگان نمی باشند. دوره های آموزشی موجود در ایپلن سنتر در صورتی که از ابتدا ساخته شوند نیاز به خرید مجدد دوره توسط خریداران جدید یا قدیمی می باشد.
آموزش های ضمیمه برای کاربرانی که محصول اصلی را خریداری کرده اند ، رایگان می باشد. (آموزشهای ضمیمه شامل موضوعات آموزشی خاص می باشد.)
3. آموزش ها و سایر محصولات رایگان:
آموزش های رایگان فقط از طریق بخش دیدگاهها پشتیبانی می شوند. همچنین تنها کاربرانی پشتیبانی می شوند که نرم افزار مربوطه را از سایت ایپلن سنتر دانلود نموده باشند و ما مسئولیتی در قبال نرم افزار های متفرقه (نسخه های رایگان) نداریم.
4. عودت وجه:
از کاربران گرامی خواهشمندیم قبل از خرید محصول با دقت خاصی همه چیز را در نظر بگیرند. با توجه به اینکه فایل های دانلودی مانند کالاي فیزیکی قابل مرجوع نیست بنابرین عودت وجه میسر نبوده و تنها در صورت تشخیص کارشناس پشتیبانی سایت ایپلن سنتر انجام می شود.
خرید اشتباه به هیچ شکلی قابلیت تعویض یا تغییر یا عودت وجه را ندارد.
5. تغییرات توافقنامه:
سایت ایپلن سنتر حق هرگونه ویرایش و تغییر در این توافقنامه را برای خود محفوظ میدارد. خریدار میبایست برای اطلاع از قوانین جدید همواره پیگیر این صفحه و موارد مندرج در آن باشد.